> Ez az SSID csakis és CSAKIS a SAMSUNG okostáblákat fogja engedni
> felcsatlakozni és nem használható más eszköz által, csak az okostábla
> csatlakozhat fel  aminek a MAC címét a dashboard felületen felveszik és
> hibajegyként visszajeleznek ezzel kapcsolatban.

Azt nem tudom, hogy valóban csak a Samsung táblákat fogja felengedni, de egy
mai KIFÜ-s hívás megerősített (rákérdeztem, mert azt hittem végre valami jó
döntés, de hamar lelohasztották a lelkesedésemet, mindjárt munkakezdéskor),
hogy a szabály az ez. Kijátszani nem tudom lehet-e, azaz ha felveszek más
MAC-et akkor azzal fog-e kommunikálni. Minden esetre így nem sok értelme
van, mert pl. ugyanezen pályázat keretében kapott tabletek maradnak a szürke
zónában, azaz nem személyekhez rendelt EDUID azonosítókkal fogják az iskolák
használni, már ahol erre a wifire akasztják. Nem is beszélve  a többi nem
személyhez kötött gépről. Én azt hittem engedni fogják ezeket is itt
felsorolni, és akkor végre kilépnénk a szürke zónából. De úgy látszik ez nem
cél, csak az okostáblák ráakasztása a netre, mert azok nem voltak eduroam
kompatibilisek. Így kellett ez a kényszermegoldás, ami még jó is volna arra,
hogy megoldja az összes nem személyhez kötött eszköz használatát. Kicsit
nyögvenyelős a MAC szűrés miatt, de legalább szabályos lehetne, már ha ezt a
szabályt hoznák. De így maradunk a félhomályban, az okostábláink meg LAN
végpont közelében vannak, így nekünk ez a wifi kb. semmit sem jelent.

Zsolt