Tisztelt Kámán Tibor!
Tisztelt Mondrák Vendel!

2. kérdést kiegészítve: Az EFOP 3.2.4 projektből beszerzett HP ProBook 640
G2 laptopra még van garancia, intézi a tankerület. Hivatalosan nem
cserélheti az intézményi RG, hibabejelentő útján nyugodtan küldd a
tankerbe, mert ha más a gond, akkor egyből küldik az EUROOne-nak, aki
ingyen megcsinálja.
A Lenovo L470-re is van gari még, csak a Dell 5480-ra lett egy év kérve(nem
tudom miért).
Ezekre kell vigyázni, mert rengeteg a képernyő hiba.
Hivatalos álláspont: Dell elromlik, akkor kötváll útján meg kell
csináltatni a tankerülettel, mert fenntartási idő 5 év.

Üdvözlettel:
Halmi Róbert
informatikai referens
Hmvhelyi Tankerületi Központ