Sziasztok!

A tartományba léptetett gépek is óránként szinkronizálnak. Én csak minden
felhasználói bejelentkezéskor szinkronizáltatom a nem tartományba létetett
gépeket. Ezek ki voltak kapcsolva a szünetben, mégis jól mutatják az időt.
Itt egy cikk ezzel kapcsolatban egyébként:
https://support.microsoft.com/en-us/help/2638243/when-specialpollinterval-is-used-as-a-polling-interval-the-windows-tim
Elvileg a harmadik eset előfordulhatna egy olyan Windows-on, amin nem
piszkálta még senki az időbeállításokkal kapcsolatos dolgokat, mert
eszerint, ha 5 másodpercnél nagyobb az eltérés, akkor előfordulhat, hogy
nem szinkronizál a kliens.
De valahogy mégsem akar ez a funkció következetesen működni. Elég bugos ez,
akárhogy is nézem.

Üdv,
Venczel József

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2019. nov. 8., P,