Sziasztok!

Hátha van itt valaki, akinek van konkrét tapasztalata Fisotech kamerákról. A távoli eléréssel próbálkoztam Cloud módban, a kamera sorozatszámának megadásával. Egyszerűen és sikeresen fel is épült a kapcsolat, viszont a főablakban a 4 kamera nem mutatta az élő képeket, hanem csak a H.264 DVR logók látszódtak. (Helyi hálózatból egyébként Fix IP-n minden rendben van.)

Már majdnem feladtam, amikor teljesen véletlenül sikerült az élőképet megjeleníteni úgy, hogy a bal oldali sávban az adott kamerán "extra stream"-et választottam.

Igazándiból azt szeretném megérteni, hogy ez az "extra stream"opció mit takar (netről nem lettem okosabb), mert akkor valószínűleg azt a beállítást is megtalálnám ami rögtön induláskor élő képet eredményezne. Így kicsit macerás a bekapcsolás minden egyes kamerára induláskor, külön-külön.

Halvány tippem van, valami sávszélesség-ideális felbontás vonal, de tényleg csak halvány..

Előre is köszönöm a segítséget!

Pintér Sándor

Horti suli