Ellenőrzésképp nézz meg vele egy tuti jót is, nekem volt már olyan telefonom amin a hátsó kamerával nem látszott az infra led csak az elsővel.

Ha jó, akkor meg egyszer csak fel kéne mászni, lehet hogy a diákok kikapcsolták a projektoron az infrát a menüben telefonnal. Én már jártam így. Olyan projektorunk nincs, de ami van azon állítható menüből az infra vevője a projektornak.