A sulinet router publikus portjain van valami védelem (beleértve a trönköt, és 10-es VLAN-t is).

Egy hétfő hajnalon én is szembesültem a problémával (amikor bekapcsolták)

-Letilt, ha túl sok eszköz (MAC) van rácsatlakoztatva pl switchen keresztül.

-Letilt ha nem oda illő IP csomagok közlekednek.

Így szerintem ez lehet a gond. A SOHO router nem tetszik neki. Lehet "átszivárognak" rajta valami IP csomagok.

Amúgy sikerült a SOHO routerben beállítani a 255.255.255.248 netmask-ot?