Szia!

Szerintem egyszerűbb, ha magadnak rakod át.
A fileokat leszeded és felrakod a másik helyre, az adatbázist kiexportálod,
másik helyen meg be. (előtte fileok törlése, adatbázis kiürítése indokolt
lehet)
Csak a config állományt kell kijavítgatni az új helynek megfelelően.
(configuration.php)
Ha ez kész, akkor lesz az új helyen egy 3.2.7-es Joomla oldalad, amit aztán
upgradelhetsz a legújabbra. (3.9.13)
Így szoktam áttelepíteni az oldalaimat, ha mindenhez hozzá tudok férni.
Ha nem, akkor marad Akeeba. Ilyenkor a célnál suózinténle kell kapni ami
fent van, szóval a 3.9.12 most is megy a levesbe.
Az Akeeba mindent elintéz magának (ha válaszolgatsz a kérdésekre) és lesz
egy régi Joomlás weboldalad az új helyen ismét. Ez azzal jár, hogy még az
Akeeba leírását is nézegetheted, mert egyes szolgáltatóknál nem megy
zökkenőmentesen valamiért (nekem legalábbis voltak apróbb nehézségek). Itt
megint marad a saját frissítés.
A Joomla, ha a php.ini-ben engedélyezve van a távoli állományok elérése
(allow_url_fopen ), akkor magától képes frissíteni az
adminisztrációs oldalról kezdeményezve. Én így szoktam, mert gyors és nem
macerás.
Ha be van állítva a rendszerüzenetek küldése valamelyik usernek, akkor az
új verziókról még e-mailt is küld.

Üdv,
KT

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 4., Sze,