Szia!

Én egy régi Canon tintasugaras nyomtatóval próbáltam hasonlóan eljárni.
Virtuális gépbe CUPS, Linux driver volt hozzá. Megosztom, nyomtatok. Nem
ment, mert kellett volna hozzá a kliens gépre is a nyomtató
illesztőprogramja. De az nem tudott semmilyen PCL-t.
Szerintem Windows alól sem fog menni, mert azoknál a nyomtatóknál is,
amiket eddig win alól osztottam meg, kellett telepíteni a kliens oldalon is
a megfelelő drivert.

Esetleg az lehet a megoldás, ha virtuális gépbe telepítesz egy Win7-et,
abba telepíted a nyomtatót, létrehozol a két gép (host és guest) között egy
megosztott mappát és amit nyomtatni kell, azt beteszed ebbe a mappába. Ez
lehet akár a guest gép Documents mappája is. Ez viszont nem túl elegéns
megoldás, csak favágás, úgyhogy elnézést is kérek érte...

De hátha más okosabbat tud kisütni!

Üdv,
Venczel József

Takacs Tibor <taka...@ntszki.hu> ezt írta (időpont: 2019. dec. 5., Cs,