Már nem kell postázni.
Beszkenneled az igénylőlapot, majd e-mailben elküldöd:
ugyfelszolga...@kifu.gov.hu

Ha szerencséd van még aznap meglesz a  kód a Dashboard2.0-án.

Az már más kérdés, h. nekem a win10 nem fogadta el, pedig aznap készítettem az
MS programjával egy boot-pendrájvot. J

Üdvözlettel:

Magyar Csaba

Tata, Jávorka S. Mg-i és Él-ip. Szakgimnázium, Szakközépiskola és Koll.