Szia,
épp ma kaptam egy emailt, a nyáron velük javíttattunk, tisztíttatunk néhány
Epson EB-460 projektort. A levélből bemásolom a lényeget, tényleg így
működött, ahogy alább olvasható.
Üdv:
Fekete Gyula
Péterfy, Győr

2020-ban folytatjuk a projektorok javítását, számíthatnak ránk és a
segítségünkre.
Az ingyenes szolgáltatások, úgymint, ingyenes szállítás, bevizsgálás,
állapotfelmérés, ajánlat adása továbbra is változtatás nélkül működik
tovább. Nem kell semmit fizetniük, ha a Fenntartó nem engedélyezné, vagy
gazdaságtalan lenne a javítás.
Kada Mihály
ügyvezető
Projektorszerviz - Eduplussz program