  From: Zsolt Gersei
  To: Techinfo
  Sent: Monday, January 20, 2020 4:10 PM
  Subject: Re: [Techinfo]Scannelt folyóirat átszabdalása

  Ha pl .jpeg-be mentetted a lapokat, akkor bármilyen képszerkesztővel (Irfan
Wiew, mondjuk) egyesével kijelölöd az egyik illetve a másik felét, és így is
elmentegeted. Macerás, de hát amit a scannelésen nyertél, azt most elveszted a
szerkesztéssel...
  Ha .pdf-be scanneltél, akkor hasonló, mert pillanatfelvételt készítesz (pl
AdobeReaderben van ilyen) az oldal kívánt feléről, aztán beilleszted a kedvenc
képszerkesztődbe, és elmented a megfelelő formátumba. Sajnos olyan progit nem
ismerek, ami "ránézésre" kettévág egy képet. (De nem lehetetlen, h van ilyen,
elvégre a telefonnal videózóknak is csináltak egy "Flip And Rotate" nevű
progit, ami ennyit tud, amennyit a neve ígér, és slussz.)
  Sok türelmet kívánok hozzá!

  Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan. 20.,
H, 13:53):

    Van a windowsban az a  "képmetsző" nevű program.

    Én simán kimetszeném azzal a képernyőből az oldalakat, és sorba
    beilleszteném egy word dokumentumba.

    2020.01.20. 13:23 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:
    > Sziasztok!
    >
    > Bescanneltem egy folyóiratot ami A4-es lapokból állt, de A3-as méretű
    > lapokból készült, így gyakorlatilag kivettem a közepéből a kapcsot és a
    > felső lapadagolóból A3-as méretű lapokat scanneltem vele. Van valami módja
    > annak, hogy ezeket az A3-as lapokat ketté vágjam, majd sorba rakjam
immáron
    > A4-es normál oldalsorrendbe? Kinyomtatva így is jó volna, de aki online
    > akarja olvasni, az keresheti az oldalakat.
    >
    > Zsolt

  Gersei Zsolt
  +36-20-233-0777
  mh: https://www.klgbp.hu/

  Ha Ön nem kíván tőlem email-üzeneteket kapni,
  kérem válaszában ezt egyértelműen jelezze.
  gerseizs...@invitel.hu
  gerseizs...@gmail.com