" Kerdesem az lenne, hogy a kedves tajekoztatason tul milyen modon
kezelnetek az illetot?"
:-)
Volnának barátságos és nem annyira barátságos ötleteim...
Természetes jogérzékem alapján azt mondanám, h te nem vagy felelős azért,
ha "a" emailt ír "b"-nek, ahelyett, hogy "c"-nek írna.
Úgy tűnik, "b" ezt nem éri fel ésszel, szóval:
1. ignorálod.
2. iratsz neki egy levelet egy ügyvéddel, amelyben, mint jogi
képviselődtől, "hivatalosan" is megtudhatja, hogy nem a te felelősséged.
3. Soros!!!
4. migráncsok!!! (ld. 3. pont...)
5. más módszerrel kéred be a diákoktól a megoldásokat

Üdv, és sok türelmet kívánok!

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2020. jan. 30., Cs,
12:04):

> Hello!
>
> Szerintetek mit kezdjek a kovetkezo szituval?
>
> 1. A feladatokat legtobb esetben email-ben kerem be
> 2. Az iskolai email-cimem moln...@afg.hu
> 3. Néha 1-2 diák, havonta 1x, nem az afg.hu cimet, hanem gmail.com címre
> kuldi a feladatot
> 4. Persze a molnarp@  gmail-es cim nem az enyem
> 5. Persze a gmail-es cim tulajdonosa nehezmenyezi a teves leveleket
> 6. Most már a fenntarto és az adatvedelmi hatosaggal fenyegetozik mert
> idezem:
> - " kizart, hogy a diak tevedesbol irna el a cimet"
> [...]

Gersei Zsolt
+36-20-233-0777
mh: https://www.klgbp.hu/
Ha Ön nem kíván tőlem email-üzeneteket kapni,
kérem válaszában ezt egyértelműen jelezze.
gerseizs...@invitel.hu
g <gerseizs...@gmail.com>erseizs...@gmail.com