AD-ban tényleg nem megy. AD-ban bejelentkeztem a fiókommal, megcsináltam a
REG-et, és jó volt. Ma szólnak hogy ugyanúgy rossz. Szóval akkor ez csak a
fiókra érvényes, ami meg kivitelezhetetlen, hisz nem egy gyerek ül le ahhoz
a géphez egész nap... :/

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. febr. 7., P,
8:34):