Sziasztok! Sulinetes IP címeket megváltoztatták. A nyomtatókban (Konica
bizhub c280-asok) is átírtam és mennek is, de valamiért a nyomtató
szkennelés e-mailbe funkció nem megy azóta. A hibaüzenet csak annyi, hogy a
hálózati szerver nem érhető el, ezért az email küldés megszakadt. (Vagy
valami hasonló szövegű  hibaüzenet, kód nincs.) A DNS szerverek nem
változtak. Mást nem állítottam át. Elvileg a nyomtatót bérbe adó cég
smtp-je lenne használva, gépről pingelve OK. Hívtam őket, tanácstalanok.
Azt mondták, hogy a 465-ös portot kellene engedélyezni. De ha eddig ment,
akkor most miért nem megy? A levelezés megy. Ötlet?

Üdv: Valent Zsolt