.. újra megjegyezném hogy a törvényben nincs szó százalékos béremelésről
senki részére... nem igazán értem tehát a törvényre hivatkozást...bizonyos
garancia valóban van benne hogy minél nem lehet kevesebb az új bér, de csak
ennyi, semmi több...

Molnár Péter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc. 7., Szo
16:36):