Nem olyan régen írta valaki, hogy be lehet állítani, hogy kívülről is
csatlakozhassanak, de szerintem Kréta export után tömeges felvitellel
megoldható.
(Vagy nálunk Sulixerver van és onnan exportáltam, így a gyerek
felhasználóneve ugyanaz, mint a sulis belépés)

Kámán Tibor <kam...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc. 17., K,
20:26):