Szia Tibi!

Amikor megnyitsz egy privát beszélgetést (DM-et) jobb felül lesznek a Searchtől balra ikonok. Ahol tudsz voice chatet, videó hívást kezdeményezni, üzenetet rögzíteni és még másokat hozzá adni a csevegéshez. Videóhívás/voice chat közben alul megjelennek kis ikonok és ott lesz lehetőséged kameráról átváltani vagy csak bekapcsolni Screen Sharet. Képtalálatok a következőre: how to share screen on discord

Üdv,

Attila.