Sziasztok!

A gazdasági egységhez a windows sima RDP kapcsolatát választottuk home
office kapcsolatként. Mivel ezzel a saját megszokott munkakörnyezetébe lép
be, az ASP rendszernél eszembe sem jutott, hogy a saját gépen végezzék, úgy
voltunk vele, hogy az is mehet RDP-vel. Mindenki bent hagyta a gépénen a
személyijét (jogsival azonosítják magukat, az is jó ha bárki kéri tőlük). Ma
jött a pofon! Ez a kis sunyi gép, szerintem felismerte az RDP-t, mert azt
mondja nincs kártyaolvasó! Bementek, ellenőrizték, minden a helyén, onnan
megy a belépés is. Nekem meg már az e-személyi kliens is közli nincs
kártyaolvasó.

Valami ötlet, azon kívül, hogy tegyem az ASP-t a helyi gépre? Ezt akarnám
végső megoldásnak, jobb lenne ha sikerülne mindennek RDP-ről futni. Az
ASP-nek tényleg nem feltétel az irodai környezet, de kényelmesebb

Zsolt