Szia!

Néhány tanár szólt, hogy vészesen fogy a tárhelye (ennél a változatnál csak
15GB van). Egyik kollégával próbálgattuk.

Ha a diák feltölt egy fájlt egy feladathoz, akkor a tanár tárhelyéből kapja
le a hozzá szükséges tárolót. A diák megfelelő ClassRoom mappájában is
benne lesz, de nála a lefoglalt tárhely mérete 0-t mutat. Kész öröm ez, a
nagy felbontású mobil optikák idejében (pl. 20MP), amikor sokan mobillal
lefotózott képként kérik a házit.
Ha tanárként letörlöd a feladat mappájából a fájlt és a Drive kukájából is
eltávolítod, akkor nem fogja a tanártól a tárhelyet, visszakerül a diákhoz
és ott tárolódik. A tanárnál viszont látszik, hogy a diák beadta a munkát,
csak már nem fogja tudni megnyitni a fájlt.
Ez így logikus is, hiszen ha rendes órán dolgozatot íratunk, azt is
beszedjük, a diáknak utólag már nincs joga javítani rajta.

Üdv,
Venczel József

Mondrák Vendel <info.ege...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 20.,
P, 5:55):