From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Tiba Csaba
Sent: Monday, March 23, 2020 2:04 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] eKréta adatokból o365 környezet ingyenes konverterrel

Ha nem ütközik a krétában generálttal, akkor nincs gond. Nézzd meg az export
állományt. Nálunk ezért nem kapkodtam el semmit, hiába akartak mindent azonnal.

<pavaist...@gmail.com <mailto:pavaist...@gmail.com> > ezt írta (időpont: 2020.
márc. 23., H 13:59):

Tisztelt CLista!

Az lenne a kérdésem mi van akkor ha már létezik az Office 365-ben néhány
emailcím és néhány csoport amire szükség van, most is használatban van. A
tanároknak már van kézzel készített emailcímük és van néhány tanári csoport is.
A  videón bemutatva telepíteném a diákokat és a tanárokat stb. akkor azokkal mi
történik? Telepíthetem nem sérülnek meg a fiókok? Hogyan telepítsem?

Segítséget előre is köszönöm!

Üdvözlettel: Páva István