Áhh, én csak az infotanár vagyok, nem rendszergazda; nincs semmiféle
jogosultságom, se gyakorlatom, soha még nem használtam az O365-t, nem is
regisztráltam, nem telepítettem, stb. A tanuló otthonról csinálta a
regisztrációt, közvetlenül, a saját okt.azon-jával, meg adataival. Ha
iskolai szintű O365 lenne , azzal se tudnék mit kezdeni, mert az ig.
emailcíme van megadva, mint kapcsolattartó.

Gyárfás Péter <li...@gysystem.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc. 24., K,
9:39):