Sziasztok!

2020. 03. 24. 8:25 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
Iskolai rg-k közül ki van home office-ban?

Nálam eddig még nem vetődött fel a home office ötlete, igaz, nem is hoztam fel a témát. Van jónéhány olyan - eddig halogatott - feladat, amit elég nehéz lenne távolról végezni. (Új szerver telepítése és beállítása, régi és/vagy hibás gépek ellenőrzése, és ha lehetséges, javítása, stb.) Igaz, lenne, amit otthonról is meg tudnék csinálni, de ameddig nem durvul el a járványhelyzet (bízzunk benne, hogy nem fog), addig nekem nem gond bejárni.

Üdvözlettel:
Bugledits Péter
rendszergazda