>> amit ingyen meg kellett venni.
Ezt hol kellett "megvenni"? A Számlázás - Szolgáltatások Vásárlása alatt
jelent meg az A1-es csomag? Mert nálam csak a Vállalati verziók láthatók,
illetve az Office-alkalmazások és -szolgáltatások alatt van Office 365 E3,
E5, ProPlus, F1, E1, E3 fejlesztői.
efemm

narancsmag . <narancs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 25.,
Sze, 10:30):