Teljesen mindegy hogyan akar hozzáféni, a diákoknak is van személyiségi
joga és az oktatási törvény nem tartalmazza, hogy egy külsős jöttment csak
úgy résztvegyen bármin is ami tanóra. ha nem bznak benne, az úgy is kideül,
ha nem tant, ha meg tanít, hadd végezze a munkáját.

László Pető <jre.juven...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 25.,
Sze, 18:24):