Az importnál van egy olyan mező, hogy meg kelljen-e változtatni a jelszót?
Én ezt True-ra raktam, mindenkinek ugyanaz a jelszó beállítva. Emiatt
kiment az ofőknek egy táblázat 23 füllel (ennyi osztály van) ők pedig ezt
küldték tovább.
Senkinek nem kellett emiatt jelszót változtatnom (mármint azért, mert
valaki esetleg máséval lépett be)

Szabó Lajos <lv...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. márc. 31., K,
9:56):