rendszergazda

Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Máté Fehérvári <mate.feherv...@gmail.com>
Elküldve: 2020. április 3., péntek 13:14
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: [Techinfo] Tesztelő csoport

Ugyanez nálam is előfordult. Azok a csoportok, amiket SDS-sel hoztam létre,
rendben voltak. Amiket pár napja (de már nem emlékszem, hogy hogy ott mit
választottam típusnak), viszont nem. Tegnap létrehoztam ismét új csoportokat,
már Osztály "csapattípussal", és ezekben megjelentek a Feladatok is, pár perc
után.
efemm

Révész András <andrew...@outlook.com<mailto:andrew...@outlook.com>> ezt írta
(időpont: 2020. ápr. 3., P, 12:24):
Kedves Marci!

Nem értem a kérdést.
A1-es licencel jött létre az iskolai O365 abból léptem a Teams-be,
ott hoztam létre csoportot, nem volt lehetőség sablont használni.
Megjelent a csoport létrehozásánál, hogy új csoport, megcsináltam.

Akkor ez most EDU-CLASS vagy nem az?

Radmin