Szia!

Tudtommal nem lehet sem jelszót, sem két lépcsős bejelentkezést kérni
anélkül, hogy beírnád a jelszót még egyszer. Viszont ugye nem mentetted el
a tabletekbe a jelszót? Mert alapból feldobja a kicsillagozva, ha igen és
akkor meg tudja változtatni.
Valamint azt sem értem, miért nem jelentkeztetted ki a tableteket a
kiadásuk előtt? Azt viszont meg tudod csinálni távolról, menj be a közös
gmail-be és jelentkeztesd ki az eszközöket, már biztonsági szempontból is,
nehogy valami kártékonyt telepítsenek rá!

Üdv: V. Csaba

Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 5.,
V, 19:29):