Köszönöm a segítséget!

BIOS Boot menü volt, de azt kérték a Windows Boot menedzsere vezényeljen. Fel
is ment megy rendesen.

Az SSD és HDD ki-be ennél a laptopnál mire szétcsavarozom, kipattintom a
billentyűzetet, kikötöm a kábeleket, kikapom a HDD-t, visszakötöm a kábeleket
ideiglenesen majdnem eltart addig, míg felkúszik egy Win.

Más:

A múltkor egy Asussal szívtam, mert az egyik sarkon lévő csavar be volt
szakadva és nem jött le teljesen a bill. A billentyűzet szalagkábele meg olyan
rövidre volt szabva, hogy a kicsúszott kábel így „majdnem” szétszedve nem ért
el az alaplapi csatlakozójáig visszaszereléskor. Nem akartam hinni a szememnek,
hogyan lehetnek ilyen ökrök. Miért nem lehet 2 cm-el hoszabb szalagkábelt
beletenni? Nem akartam eltörni a műanyag fedelet a feszgetéssel, így trükközni
kellet vagy 15 percet, mire kijött a csavar.

Egyszerűen nem értem, miért jó az, ha sem az akksit, sem a HDD-t nem lehet egy
egyszerű egy vagy két csavaros fedéllel megoldva kikapni? Mint a régebbi
típusoknál.

Bocs, hogy kicsit eltértem a tárgytól.

Kellemes pihenést nektek!

------