Én kiszerelném az SSD-t és megnézném hogy másik asztali gépben elindul-e a windows, arra figyelve hogy a laptopban UEFI vagy CSM boot volt beállítva.

Ha elindult akkor lefuttatnám rajjta a device cleanup tool-t https://www.uwe-sieber.de/misc_tools_e.html és a chkdsk-t is.

Ezután visszatenném a laptopba, ahol megtörténik újra a hardverek felismerése.