Kicsit túl kell látni a dolgokon. Májustól nem csak az érettségizők, hanem
mindenki mást is vissza kell küldeni dolgozni. Ezért a húzd meg ereszd meg
jön. A gazdaságnak mennie kell. Fizetést, pénzt keresni kell. Csődbe nem
mehet mindenki. Ezért, bár nem hirdetik, előkészülnek erre. Szarul hangzik,
jó lenne tájékozottabbnak lenni. De gondolj arra, hogy egy csomó ember így
is mit csinált. Nem hiányzik, hogy a sok hülye megint a lisztet és a wc
papírt felvásárolja az elkövetkezendő 100 évre. Kb ez lesz, nem csak
érettségi. Utánna megint kb 20 napra otthontartanak mindenkit. Amíg nem
lesz valami jobb megoldás vagy gyógyszer.

Csaba

Török István <torok.ist...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 18.,
Szo 17:57):