________________________________
Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Ádám Lovász <alovas...@gmail.com>
Elküldve: 2020. április 20., hétfő 10:50:54
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: [Techinfo] G Suite for Education

Sziasztok!

Ma végre sikerült beregisztálni a Gsuite for Edu-ba sulinetes domainel.
Nem csináltam semmi extrát, azt eltekintve, hogy kb egy bő hónapja írtam egy
levelet a kifü számára és ezt a választ kaptam a múlthéten:

"Sajnos nem tisztázott a google G Suite ellenőrzésen minek kell megfelelnie a
domainnek.
Csak továbbítani tudom ezügyben a google egy másik végpontnak írt válaszát, aki
 a gfe-hung...@google.com<mailto:gfe-hung...@google.com> címen érdeklődött:
"Sajnos ez egy gyakori probléma a sulinetes domainekkel. Rövid távú megoldás
egyelőre nincsen. Kérjük regisztráljon egy új domaint és arra igényelje meg a G
Suite for Educationt.
Itt talál pár hasznos tanácsot: http://goo.gle/segedlet "
Esetleg a https://support.google.com/a/community oldalon tudnak még a
segítségére lenni.

A TXT rekorddal kapcsolatban: A rekord értékét módosítsa úgy, hogy idézőjelek
közé rakja a kívánt értéket - így biztosabb a működése. Ezután még próbálja meg
az ellenőrzést újból. (Egy óra eltelte után.)"

Azt javaslom, hogy akinek még nem sikerült próbálja meg a regisztárciót.
Remélem most már engedni fogja nektek is :)

Üdvözlettel,
Lovász Ádám

Ádám Lovász <alovas...@gmail.com<mailto:alovas...@gmail.com>> ezt írta
(időpont: 2020. márc. 31., K, 17:18):
Szia(sztok)!

Egy kis segítség: postmaster.google.com<http://postmaster.google.com> oldalon
sikerült "bejegyeztetni" a sulinetes domain címet és kaptam egy igazoló TXT
(vagy CNAME, ha kiválasztod, de nekem nem fogadta el) rekordot, amit a
dashboardon fel is vettem a DNS menüben.
Hát nem sok értelme volt, mert több nap várakozás után sem fogadta el az oldal.
Már írtam a dashboardon a KIFÜ-nek és a Google részéről is találtam valami
kapcsolatfelvételi részt (már nem tudom, hogy mi a címe), de még egyik helyről
sem kaptam visszajelzést.
Tudom nem sok segítség, de kiindulási pontnak jó lehet.

Én is szívesen vennék bármi tippet.

Üdv,
Lovász Ádám

János Dobos <dobosjanos...@gmail.com<mailto:dobosjanos...@gmail.com>> ezt írta
(időpont: 2020. márc. 31., K, 17:04):
Üdv. mindenkinek!
Sajnos a mai regisztráció végén engem is ez a hiba fogadott.
Ha van itt valaki aki sulinetes domain-t használva tudott regisztrálni, arra
kérem írja le mire kell figyelni.

techinfo kalmar <kalmar.techi...@gmail.com<mailto:kalmar.techi...@gmail.com>>