A tanuló egy képfájlban beadott házi feladatára úgy láthatja a
megjegyzéseket, hogy a saját feladatai között megkeresi az adott feladatot
és ráklikkel a fájlra. Majd, amikor megjelenik a kép, a jobb felső sarokban
a három egymás alatti pontra kattintva kinyitja a menüt, és ott a Megnyitás
új ablakban gombra kattint. Itt már biztosan látni fogja a a tanári
megjegyzéseket. Forrás:
https://events.withgoogle.com/g-suite-for-education-hu/fogadra/#content
Időpillanattól a videó:
https://youtu.be/0pf2NQBGM5Q?t=2431