Még hozzászólnék.
Nekünk is alaplapcserés lett a HP Prodesk 600-asunk, garis volt még.
Szeretem a brand gépeket, nem kilométeres kábelek vannak benne felcsévélve,
minőségi alkatrészek stb. Abban a pillanatban azonban, ha valami gond van
nincs igazán "nem szervizes" javítási lehetőség. Tápcserével, (HDD cserével
ami nyilván felesleges volt, mert a BIOS sem jött be), RAM cserével tudtam
én is csak próbálkozni...
Konklúzióként nem akarom azt mondani, hogy ne vegyetek HP vagy bármilyen
brand gépet...

Üdv:
Aszti

Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.