Ez milyen win7 kiadás? Mi van a registryben azon a 2 helyen amit át kell írni ?

Nem lehet hogy valamelyik user profil át van helyezve egy másik meghajtóra? A felesleges usereket célszerű kitörölni..

Telepítve van az SP1 a win7-re? És ez a frissítés: https://pcworld.hu/szoftver/hihetetlen-lenyegeben-megjott-a-windows-7-sp2-210426.html

Esetleg ha mediacreation-al letöltöd az iso fájl-t egy másik meghajtóra, azt kicsomagolod, és netkapcsolat nélkül indítod a setup.exe-t?

Ha ezek sem jönnek be, akkor:

Én lementeném az egész win7 particiót, aztán próbálkoznék azzal, hogy előbb win 8-ra frissítem,

vagy win 8.1-re, vagy mindkettőt egymás után. Már volt több win7 gép amit csak így sikerült frissíteni 2 vagy 3 lépésben

Nemrég 1 Windows Vistát frissítettem win10-re ilyen módszerrel.

Minden frissítés után kell nyomni egy cleanmgr /sageset:65535 /sagerun:65535 -t és mindent bepipálni, és úgy futtatni a cleanmgr-t, hogy eltávolítsa a régebbi oprendszerek nyomait.

És persze érdemes azzal próbálkozni hogy minden frissítés után beállítani a generic key-t a kms key kelyett:

https://www.fitzweekly.com/2016/06/generic-windows-installation-keys.html