Sziasztok!

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj. 15.,
P, 10:16):

> Találkoztál te már érettségizővel? :)
> Be vannak parázva. Az elején elmondja az ember, hogy ha kész van akkor
> szóljon, megyek és átnézem a gépet, hogy minden beadandó fájl ott van
> ahol kell, elmentett mindent. És persze a végén a gép maradjon bekapcsolva.

 Én nem vagyok benne biztos, hogy ez így szabályos... Nálunk kapnak egy
"Vizsgahelyi útmutatót", abban le van írva, hova kell mentenie. Amit nem
ott van, az nem kerül archiválásra (DVDre), így nincs is. A vizsga egy
külön partíción van, így ha később derül ki valami, azért van "B" terv is,
hiszen a mentés általában 1 pont, ha valaki azt elrontja, nem korrekt, ha
emiatt az egész feladatra 0 pontot kap. De ez már a Bizottság hatásköre, én
csak a technikai feltételeket biztosítom...

Üdv:
            TT