Üdv!

Volt nem régen egy szál, hogy helyi merevlemezre, vagy szerverre
dolgozzanak a vizsgázók. Én szerver párti vagyok, mert könnyebb utána
kezelni a fájlokat.

Viszont ma abba futottam bele, hogy a Visual Studio 2019 nem volt hajlandó
még lefordítani sem a hálózaton létrehozott projektet (már eleve
nagyon-nagyon lassan hozta létre is)! Én nem ismerem a fejlesztő rendszert,
mert mi nem használjuk oktatásban, de évek óta telepítem vizsgaidőszakban,
mert emelten mindig választják külsős tanulók és eddig _nem_ volt ilyen
problémám! A megoldás a helyi merevlemez lett, és utána én másoltam át a
hálózati meghajtóra, de normális ez? Tényleg nem lehet hálózati (sles11sp4
oes11sp3) meghajtóra dolgozni vele?

Köszönöm,
Bársony József

ui: Amúgy sem szeretem ezt a fejlesztőrendszert, mert ÓRIÁSI! Önmagában
többet foglal, mint az oprendszer és az összes többi program, megduplázza a
mentésemet is, és még a legjobb gépeinken is lassú... :(