A letölthető sablonnak egy sora van, amely tartalmaz egy fiktív
diáknevet és egy fiktív oktatási azonosítót. Mivel az a fiktív diák nem jár
hozzátok, ezért kapsz hibaüzenetet.
A gondviselői adatokat nem tudod agyonvágni ezzel az importálással,
legfeljebb a belépési adataikat, de valójában azt sem, ha a jelenlegi
állapotot kiexportálod, és csak a jelszavakat generálod excelben. Ha az
importálandó állományod nem tartalmaz új sort Kréta által exportálthoz
képest, akkor a 2. vagy a 3. opció közül bármelyik jó.