Megválaszolom, végül tapasztalatból, mert megvolt az átállás a 10...
tartományra. Ki is kapcsoltam a privát tartományra a DHCP-t, a windows
szerverem osztja a címeket. A gw a sulinetes router, és rendben megy a
kapcsolat kifelé. Nekem proxy nem kell, tartalomszűrést végez a fsecure
vírusirtóm is minden gépen, valamint a dashboard2-n is be lehet állítani a
tartalomszűrést 4 fokozatban. Szívesebben engedem rá a sulinet cisco
routerére az internet felé és felől jövő forgalmat (ami NATol is), mint az
egyetlen 10 éves dell t110 szerveremre. A sávszélesség nálunk kifelé 250/25
Mb, a belső hálózat Gbites.
efemm

Horváth Péter <justicefri...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. máj.
26., K, 14:18):