Sziasztok!

2007 óta működő serverem ma jobb létre szenderült. Az iskola hiába kérem már 5 év óta nem hajlandó rá pénzt adni. Minimális adatvesztés volt csak, mert folyamatosan mentettem máshová az állományokat, de a levelező servernél se szeretnék nagy veszteséget. Előre érezve a KIFÜ-nak már tegnap jeleztem áttérnék a webes sulinetes rendszerre, visszahívást ígértek. (Levelek egyenlőre nem vesznek el mer a sulinetbe mail realy be van állítva). Srvert ha vesznek lesz, de összarakni most nem fogok semmit, de azt nem szeretném, hogy a kollégáim leveli elvesszenek:)

Ameddig a webmail nem mukodik egy nagyon ideiglenes megoldást keresek mail serverre. Kérlek segítsetek valamilyen megoldást találni, amit a hétvégén meg tudok csinálni (nem tudom a realy meddig tartja a leveleket). ha lehet valami nagyon egyszerű dolog kéne, ami 2-3 napig kitart de ennek megfelelően nem kell sok időt beleölni.

előre is köszönve segítségeteket:

bendeimre