Le kellett cserélnem mert a visual studio 2019 nem megy vele. De az még az LTSC 2019-el se, csak pro-ent-edu-val. Nyilván mesterséges korlátozás, és tegye a MS azát oda, ahova én gondolom.

Valamint van pár driver ami ilyen régi 2015-ös win10-re már nem megy fel. Pl. Intel VGA ami nálunk jelentkezett.

Most 1803 enterprise van fent, és az évet simán kibírta.

2020.06.29. 11:16 keltezéssel, Zsolt Farkas írta:
Tudom, hogy lejár a támogatása, de 1 évet még kihúzok vele, max nem kap meg pár frissítést. A kiterjesztett technikai támogatás 2025, azt gondolom, ha valami nagy hibát találnak, akkor azt azért megkapja ő is

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu <mailto:moln...@petersoft.hu>> ezt írta (időpont: 2020. jún. 29., H, 11:12):

    >Nincs esetleg valakinek linkje, vagy ha valahol elérhető
    felhőben, megosztaná velem?
    Csak a 2015-es LTSB aktival sulineten, de annak a tamogatasa
    2020-ben lejart, szoval nem igazan javasolt telepiteni a
    2020/2021-es tanevre.
    Már ha ez a celod.