________________________________
Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>,
meghatalmazó: Ádám Lovász <alovas...@gmail.com>
Elküldve: 2020. július 1., szerda 8:40:20
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: [Techinfo] G Suit domain tulajdonosának ellenőrzése

Ha már a gsuite dashboardon kell az ellenőrzés, akkor ahogy az előző levélben
írtam, hibajegy a dashboardon, hogy vegyék fel a
"google-site-verification..... értékű TXT rekordot, @ névvel. Az előző levélnél
még úgy gondoltam, hogy maga a regisztráció nem sikerül, oda kell az spf rekord.

Ádám Lovász <alovas...@gmail.com<mailto:alovas...@gmail.com>> ezt írta
(időpont: 2020. júl. 1., Sze, 8:35):
Szia!

A dashboardon írj egy hibajegyet, hogy a következő dns értéket vegyék fel a
megfelelő domain alá:
Név: @      Típus: TXT        Érték: "v=spf1
include:_spf.google.com<http://spf.google.com> ~all"
Ezután fog sikerülni a domain ellenőrzés.

Alaksza Balázs <johnny1...@gmail.com<mailto:johnny1...@gmail.com>> ezt írta
(időpont: 2020. júl. 1., Sze, 8:22):