Van egy kb 10 éves szervernek kihirdetett gépünk. 16GB RAM, 4x1GBits/s halokartya, Corei7-3770. Most kaptam bele 2 db 2TB HDD. A hétvégén új proxmoxot kapott a virtuális gépeket visszatelepítettem, minden ok. Ma reggel visszavittem a suliba, beszereltem. 8:00-13:10 minden ok. 13:10-kor kikapcsolt. Proci ventillátor elindul, leall. Ezt ismétli. Cseréltem tápot majd elemet is. Ugyanez. Winchiket lehuzom, ugyanez. Gép megfog, hazajövök vele. Adok neki áramot, egyből elindul. Azóta is itt pöfög mellettem, teszi a dolgát, ahogy kell. A proci homerseklete 46-47 fok. Nálom itthon légkondi, a suliban a "szerverterem" kb 50 fok. Melege lenne?
Elotte nem volt?

--
Tisztelettel:
Molnár Péter