Gondolom nem GNI, hanem GNU GCC van benne.
Nézd meg, hogy
- be van-e állítva, hogy ezt használja (megtalálja-e): Settings\Compiler
Global Compiler Settings lenyíló lista: GNU GCC Compiler
- ha már erre jársz, alatta nézd meg, mi van kipipálva. (én az Have g++...
utolsót, a Have gcc... utolsót és a warnings-ok között a ...-pedantic]-ot
szoktam (ezt nevelési céllal).
Ha már belekezdtél, akkor nézd meg a Settings\Debugger-ben a default lap
első sorát, hogy be van-e állítva (piros, ha nincs). Oda ilyesmi
kell: CodeBlocks\MinGW\bin\gdb32.exe

Volt már olyan, hogy a telepítés nem futott le rendesen és az is lehet,
hogy a mappa hozzáférési probléma van.
+ Mi volt a program?

SzTZs