Szia!

1) A Meet tök jól használható - szerintem a Zoomal közel azonos szinten van, és
talán kevesebb a biztonsági rés is van benne.

1+1) admin.google.hu felületen a rendszergazda címmel belépve a számlázásnál
látod, hogy próbaidőszakban vagytok vagy az Ingyenes előfizetés iskoláknak
jelenik meg

2) Szintén az admin felületen tudod beállítani, hogy csak az adott domainből
tudjanak csatlakozni vagy bármilyen más GMail-es fiókból is.
Mi eddig a Gmail-es fiókokat engedtük, de az új tanévtől tervezzük, hogy minden
diáknak legyen saját tartományi emailje (ez nálunk kb. 1000 gyerek)

Üdvözlettel:

Legény Tamás
rendszergazda, oktatás-technikus

Halászteleki Hunyadi Mátyás Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti
Iskola
2314 Halásztelek, Somogyi Béla utca 50.
Web: hunyadi.halasztelek.hu