hanem Netflix-re és az wifin keresztül nem akkora élmény...

Ezt cáfolom, mibox s készülékkel (ő csak wifit tud) és mikrotik routerrel (hap ac2) nekem 4k előfizetéssel is akadás mentesen megy 5ghz ac módban + bluetooth jbl fülessel. + a youtube is működik a 60fps videókkal is.... Normális routert kell venni(mikrotik, ubi,cisco) nem valami vacak tplinket és társait és felejtős már a 2,4ghz