Szia!

Nálunk az AD-ban a diák userek neve úgy épül fel, hogy a felhasználónév
végén az iskola kezdésének éve és az osztályának betűjele van. Tehát aki
2019-ben volt 9/A-s, annak a felhasználóneve így végződik: ".2019a". Ennek
mintájára az egyes digitális osztályok is ezt a végződést kapták névnek,
így nincs szükség arra, hogy évente átnevezzem az osztályokat (ami azért is
problémás, mert a csoportokat át lehet nevezni, viszont a hozzájuk tartozó
OneNote osztályjegyzetfüzeteket nem - vagy én vagyok a béna, és nem
találtam meg).

Persze ez azért ilyen egyszerű, mert nálunk a digitális osztályok a
tényleges osztályokhoz vannak kötve, és azokon belül az egyes tantárgyak
külön csatornákon vannak, abból kiindulva, hogy a diákoknak legyen könnyebb
dolga a használatnál.

Üdv
Csongrádi Tamás