HI!

Én Operát raktam fel egy pici gépre (alig nagyobb mint egyrPi4 méretre és
konfigra is) . Az Operának van Kiosk üzemmódja. (Biztos van a többinek is)
Egy weblapot csináltunk neki alá, azt használja.
Mondjuk amin megjelenik egy érintőképernyő és lehet így navigáni is az
oldalon, de külső hivatkozások nincsenek, meg le is van tiltva, hogy
kimenjen.
Ez is egy lehetőség.

Üdv,
KT