Köszönöm, nem találtam ilyen levelet. Lehet hogy a centrumtól elfelejtették továbbítani.

De közben megtaláltam. Bújkált bennem a kisördög, és felmentem a kolléganő részére megadott címre ahol az oktatási anyagaik vannak. Körülnéztem, és sikerült megtalálni a leírást és a telepítőt.
Már fel is telepítettem és ki is próbálták, jelszó csere is megvolt.