Üdv!

A domain-validálás (html az oldalhoz) még a próbaidőszak alatt megvan.

Lejár a 14 napos próba, kapsz egy űrlapot a felületen, meg egy levelet, hogy milyen dokumentumok kellenek. Mi az alapítót vettük elő (k.e. - klik előtti), ill. az oktatas.hu-ról egy silány pdf lejön. Meg hozzátettem az oktatas.hu képernyőképét meg az URL-jét. Nonprofit igazolás is kellene, de olyan nincs. Kontaktok kellettek még, meg írtunk egy rövid szöveget, hogy 'stenbizony nonprofitok vagyunk.

De el se sikerült még küldenem, már jött, hogy felülvizsgálták és megkaptuk az oktatási licenszet.

Én úgy látom, hogy a próbaidőszak alatt nem foglalkozik vele senki, hacsak nem sietteted meg a supporttal (ami nekem nem sikerült, mindig más account-ot akart...).

Aztán ha lejár, meglódulnak a dolgok...

Gy