A TV szerintem csak akkor jó, monitornak, ha van rajta DSUB bemenet.

Ha egy TV-n van HDMI bemenet, és DSUB is akkor vehető észre a különbség hogy DSUB bemenetről sokkal jobb a számítógép képe.

Mozgóképnél teljesen mindegy de pl szövegszerkesztésnél nagyon nem, idegesítően rondák a vonalak, és a karakterek ha a TV nem támogatja a számítógép csatlakoztatást.

Vagyis konkrét TV esetén javasolt a kipróbálás ha csak HDMI bemenet van rajta.

Monitoron pedig  jó a TV kép is.

http://www.computerimperium.hu/images/Acer_B246HL_monitor.jpg

Pl ebben van hangszóró, de csak 3,5 jack bemenetről működik. Viszont a DVI bemenetre rá lehet kötni a settopbox-ot(átalakítóval), de a hangot csak analóg módon lehet ha van kimenet az STB-n.